رستوران های معروف مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران راستگو مشهد

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهای خوشمزه ایرانی خود می تواند مکانی مناسبی برای استراحت و صرف غذا برای گردشگران تور مشهد نوروز 1395باشد . گنجایش این رستوران مجلل حدودا 80 نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته شده است .

 

 

 


 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های شیک و مجلل مشهد است . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و مسافران تور مشهد نوروز 1395می توانند برای صزف غذا به این رستورانتشریف ببرند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . لیست غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .

 

 


رستوران قصر هدیش

این رستوران در بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این رستوران شاید نمای آنچنان زیبایی نداشته باشد اما دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا است  و دارای کیفیت غذایی بسیار خوبی است . در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود و قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافران تور مشهد زمستان 94 پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش  است می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند و از میل کردن آن لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد نوروز 1395می باشد.

 


 

 





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف مشهد,بهترین رستوران های مشهد,ارزان ترین رستوران های مشهد,مجلل ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: