نوشته شده توسط : یوسفی

 

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره کیش در زمینی به اندازه بیست و پنج هزار مترمربع در جزیره زیبا کیش ساخته شده تا  همه مسافران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری در تور کیش تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگین می باشد  و مساحت غرفه ها ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰ متر مربع میباشد .این بازار حتی به ظاهر یک بازار زیاد مشتری پسند نباشد ولی جز بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران تور کیش تعلق دارد.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول برای سهولت مسافران تور کیش واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان در تور کیش تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در تور کیش در آنجا داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبایکیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت از نظر گردشگران تور کیش می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره برای گردشگران تور کیش قرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را در تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان در تور کیش برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.

دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green)

درآبهاى ساحلى جزيره در تور کیش پاییز 94 مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. لاک پشتهاي دريايي  در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. میهمانان تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت لاک پشتهاي دريايي  به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مگان دیدن نمایند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني مي آيند. لاک پشتها معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. میهمانان تور کیش 94 می توانند این مکان دیدن نمایند. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشتهاي دريايي به سواحل شني جزاير محدود گرديده است. میهمانان تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازارهای معروف کیش

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور لحظه آخری کیش در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران ورودي به كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان برای گردشگران تور کیش 94 دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم میباشد.

بازار پرديس دو در تور لحظه آخری کیش با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس يك در تور لحظه آخری کیش واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش ویژه میهمانان تور کیش 94، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش پاییز 94می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران  تور کیش 94 به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

 

هتل آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش پاییز 94  به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران

 

 هتل ستاره کیش

 

 

هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش تعطیلات پاییز 94   ارائه می دهد.

 

امکانات هتل ستاره کیش

 

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

 

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

 

 

هتل ستاره کیش

 

 

اتاق هتل ستاره کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. این هتل در مرکز جزیره کیش قرار گرفته و مسافران تور کیش بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانند به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند.هتل دریا دارای 50 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سویت دوبلکس می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس می باشند.  فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

امکانات هتل دریا کیش: لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل دریا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است .مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.  به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران ممتاز شاندیز صفدری یکی از رستورانهای خوب جزیره کیش است که در این جزیره بسیار مشهور است.این رستوران مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها واقع شده که فضای دل انگیزی برای صرف غذا دراختیار مشتریانش قرار می دهد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.این رستوران به دلیل منوی متنوع ، غذاهای خوشمزه و با کیفیت ، اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن از محبوبیت زیادی بین گردشگران  برخوردار است. در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.
ظرفیت این رستوران 180 نفر است سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث ایجاد تجربه خاطره انگیز برای مهمانان شده و باعث می شود طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند.همچنین این رستوران امکان میل غذا در محیط باز را هم فراهم می آورد.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

 مطالب مرتبط:

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیش است. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش بسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش مهر 94 قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران و مهمانان عزیز هتل آنا کیش در شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهای کیش و...

 

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش آبان 94 که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

 

 

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور کیش پاییز 94 می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور کیش پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش, ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور کیش آبان 94 هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور کیش مهر 94 می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 

 

بازارچه بوستان کیش ار بازارچه های محلی این جزیره است که در شهرک صدف ساخته شده است و در سال 1376 به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نسبت به دیگر بازارچه های محلی جزیره به فروش می رسد. این بازارچه محلی دارای 17 غرفه می باشد که مشغول به فعالیت هستند. گردشگران تور کیش آبان 94 حتما از این بازارچه دیدن نمایند قطعا در این بازارچه عاملی باعث جلب توجه آن ها خواهد شد. شهروندان جزیره کیش بعضی از مایحتاج زندگی خود را از همین بازارچه های محلی تهیه می نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور کیش پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,مراکز خرید خوب کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران

تور کیش 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران  تور کیش 94می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار هایپر مارکت کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش 94 می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: خانه اعیانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سیمرغ كيش

هتل 3 ستاره سیمرغ تور کیش 94 در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل سیمرغ تور کیش 94 از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل از 86 اتاق و 306 تخت خواب تشکیل شده است. از امتیازات این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابي،  رستوران ویژه میهمانان تور کیش 94 ،  كافي شاپ،  پاركينگ اختصاصي هتل  و  پاركينگ سرپوشيده،  فضاي سبز،  صندوق امانات اختصاصي و...

 

آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ


 

هتل سيمرع كيش

رستوران هتل سيمرغ
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بزرگ ارم کیش

هتل 5 ستاره بزرگ ارم تور کیش 94 در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم تور کیش 94 است این در حالی است که اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند.این هتل در تور کیش 94 داراي 210 اطاق،30 رويال وپرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي هتل و و140 سوئيت آپارتمان در محوطه ی هتل می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که در تور کیش 94 همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. لازم به ذکر است که سوئیت آپارتمان های هتل ارم کیش در میان باغی از گل ها و گیاهان زیبا و نیز آبنماهای با طراوت قرار گرفته است که آرامش را در این هتل چند برابر می کند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب در تور کیش 94 می باشد.

 

رستوران های هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز، با ظرفیت450نفر

رستوران رویال، با ظرفیت 450نفر مشرف به دریا

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم کیش:

امکانات عمومی : سالن چند منظوره صدف ویژه میهمانان تور کیش 94 برای گرد همایی در طبقه 8، رستوران گردان لوکس طبقه 9، کافی شاپ جام با ظرفیت 60نفر، رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر، چای خانه سنتی با ظرفیت60نفر، لباس شوئی ویژه میهمانان تور کیش 94، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه ویژه میهمانان تور کیش 94، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی، سالن کنفرانس 300نفره و 100نفره، عابر بانک، اینترنت وایرلس

امکانات ورزشی : سالن بیلیارد ویژه میهمانان تور کیش 94، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، 2استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت800متر، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، ایستگاه دوچرخه ویژه میهمانان تور کیش 94

لازم به ذکر است این هتل در میدان خیام جزیره ی زیبای کیش واقع شده است.

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش


 

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش  

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل بزرگ ارم کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 2 ستاره گلدیس کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است و از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان تور کیش سرو می کند. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش :

اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال ، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

نشانی هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل 2 ستاره گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش


هتل 3 ستاره لوتوس کیش در سال 1383 در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع بنا شد و در سال 1390 بازسازی گردید. این هتل در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه کیش در فاصله 8 دقیقه ای و اسکله تفریحی 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. معماری این هتل به شکل معماری دوره هخامنشیان طراحی شده است. اطراف این هتل را فضای سبزی به مساحت 1200متر مربع احاطه کرده است که مکانی برای آسایش بیشتر مسافران تور کیش به حساب می آید.

امکانات هتل لوتوس کیش :

تاكسي سرويس، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، ماهواره، نمازخانه، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ سرپوشيده، كافي شاپ و... می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل 3 ستاره لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قیمت مناسب کیش , هتل گلدیس کیش , هتل لوتوس کیش , هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش , هتل 3 ستاره گراند کیش , هتل های 3 ستاره کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 24000 متر مربع در غرب بلوار دریا بنا شده است. در این هتل مجموعا 200 اتاق و سوییت وجود دارد. این هتل به مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است به طوریکه نمای ظاهری هتل شبیه دلفین طراحی شده است. در این مجموعه حدود 52 نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشند. در اطراف این هتل آبنما و آلاچیق های زیبا و مشرف به دریا در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل فلامینگو کیش

گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، سرو چای و آب معدنی داخل اتاق، كافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و ... می باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش , هتل 4 ستاره فلامینگو کیش , هتل های خوب کیش , هتل های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان محترم تور کیش را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

نشانی هتل عالی قاپو کیش : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش


تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیش , هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های قیمت مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی .در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

 مطالب مرتبط:

هتل داریوش کیش

 

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش مهر 94 می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران نقش جهان کیش

گردشگر و توریستی که با تور کیش به جزیره زیبا سفر کرده اید و دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید در این جا به معرفی رستوران نقش جهان می پردازیم یکی از رستوران های سنتی کیش می باشد .مسافران تور کیش مهر 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید . تور کیش  این مکان به دلیل سنتی بودن توریست ها و گردشگران زیادی را جذب خود می کند .تور کیش پاییز 94 این رستوران سنتی در خابان فردوسی جزیره کیش قرار دارد.


رستوران نقش جهان کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 قنات کیش تقریبا 2500 سال قدمت دارد و برای ساکنین جزیره زیبای کیش منبعی برای آب شیرین بوده است ، به علت عمیق بودن چاه‌ و بلند بودن رشته قنات نسبت به قنات‌های دیگر مناطق ایران قابل مقایسه نیست، و به خاطر شیب كم جزیره‌ کیش ، شیوه هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر سطح زمین در جزیره كیش دارای اهمیت می باشد و در آن دوره از پیشرفته ترین شیوه براى حفر کردن قنات استفاده مى‌ کرده اند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  شهر زیرزمینی غرفه های صنایع دستی زیبایی از ایران و جهان و رستورانهای سنتی جدید و سنتی , سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر دارد. سقف قنات هشت متر ارتفاع دارد که از سنگواره و صدف و مرجان ایجاد شده است و طبق نظر کارشناسان قدمت کاریز 270 تا 570 میلیون سال می باشد و اکثرشان شناسایی و دارای شناسنامه شده اند. عقیده کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز کیش بر این است که شهر کاریز دارای دو ویژگی است که این قنات را در لیست فهرست ابنیه های جهانی قرار می دهد. اولین ویژگی این کاریز تنها کاریز در دنیا است که به شکل مرجانی است و دومین ویژگی کاریز سقف کاریز می باشد که از صدف و مرجانهای طبیعی تشکیل شده است.در تور کیش مهر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

قایقهای کف شیشه ای کیش

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.در تور کیش مهر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

 مطالب مرتبط:

 شهر زیرزمینی کاریز کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است. رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش مهر 94می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش , بهترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش رستوران های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد این هتل در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یکتور کیش پاییز 94ارزان با هتلی مناسب و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد این هتل از جمله هتل های ارزان قیمت برایتور کیش مهر 94می باشد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی می باشد که شما میهمانان گرامی  تور کیش مهر 94 می توانید از آن بهره ببرید

هتل فانوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

این پارک که در مجاور بازارمرجان است و یکی از دیدنیهای تور کیش مهر 94  محسوب میگردد.و بازار مرجان را به دریا اتصال می دهد.مسافران زیادی را به خود جذب کرده است و دارای ساحل دیدنی و زیبا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران  تور کیش پاییز 94   بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیش مهر 94به شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند.

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

کلبه هور کیش

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری  برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش , گردشگری های کیش , مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

_تماشا_کیش.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سیمرغ کیش :

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

 

 

 

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران کیش می باشد . 

_سیمرغ_کیش.JPG



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

 

 

 

 

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران کیش می باشد . 

 

_سیمرغ_کیش.JPG

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل لوتوس کیش :

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

_لوتوس_کیش.jpg

 

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است. 

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده استاين مرکز خرید در زميني به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه می دهند.

_پردیس_کیش_1_2.jpg

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

_پردیس_کیش_1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران جزیره کیش قرار مي گيرد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مروارید :

 

 

_مروارید.jpg

 

بازار مروارید کیش با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند .

یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و …عرضه میگردد. علاقه مندان به خرید از این مرکز خرید می توانند با تور کیش همراه شوید .

 

 

_مروارید_2.jpg

 

_مروارید_3.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پارمیدا کیش

  

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش , همه چیز درباره کیش , امکانات جزیره کیش, بهترین های جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است. 

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده استاين مرکز خرید در زميني به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه می دهند.

_پردیس_کیش_1_2.jpg

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

_پردیس_کیش_1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش خرداد 94 اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش 94 اهداء می شود.

 

مرکز تجاری کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()